Advertisement

Saturday, February 27, 2010

bowling @ melaka international bowling centre

:
blogging live from home sweet home ; my lovely kampung.



ok, nk update sikit pasal bowling last week. mula2 masa hubby inform ajak pi bowling, aku mcm biasa la malas2. yelah, dhlah baru baik diarrhea perut pun still tak selesa so mcm tak bape sihat. tapi pk2, bila lagi kan.. so hubby balik from kl, terus on ke MIBC.


on the way, pi drive thru & pekena mcD je since mcm takde idea nk makan apa. dhlah tu, asyik soft diet je. letih gak perut ni makan porridge, so ku gagahkan diri ngap burger!.. baru makan separuh terus give up. end up, minum ribena & munching fries. jadikla kan... (muka pun dh mcm kanak2 ribenaa.. hihi)


to my surprise! ramai jugak org kat bowling & rata2 semua staff mana2 kompeni tah. seriousla, ingat kan weekdays tak ramai org rupanya ramai jugak nk release tension even esoknya keje. ok, besar jugak bowling centre ni. first time pi. well i guess this is the beauty of living in melaka. even negeri kecik tapi mcm2 entertainment + dekat2 pulak. so takde issue on parking + jammed bagai (sekali sekala puji negeri tempat cari rezeki...hihi)


for sure la org yg paling happy & excited tak lain tak bukan our darling ff! ya allah, jumping all around. then ada hati nk angkat bola bowling. tgk bola yg colourful terus jerit 'mama! bouncing ball!!'.. ada skali tu dia angkat bola siap jatuh bola tu. aduiii, sib baik tak kene kaki. excited sungguh! (boring kot dok umah baby sitter jeee.. hehe)



tak sure la berapa frame diorg reserve, kitorg main smpai kol 11mlm but staff lain continue! so, balikk umah, LEPAK!!! tapi syiokkkk! next time, kite pi lagi ye yg?...


mama muka excited turn dh smpai. haha
excited lg walaupun tak strike! haha
this little girl tak puas hati bola berat. dia ingat bouncing ball dia. huhu
tetiba, this little girl posing pulak. amazing! haha

4 comments:

CCK said...

malacca ada international centre eh?
cayok ah.
aku baru balik melaka and still tak dapat naik taming sari.
tapi aku pergi taman buaya . hehe

lela a.m said...

emmm ni yg semakin kuat azam nk cari keje kat melaka...hehehe...

Yulie Elveera said...

WB, aku kan sebelum ni kalau lalu mcm pandang sipii je. skali amik ko, bile dh masuk terus terpegun! haha.. tula selalu sgt under estimate. the best thing dekat gile dgn umah aku.. huhu

lela, dari dulu aku suh cari keje kat sini. besttt ooo byk tempat lepak/dating/merempit! wakakaka

lela a.m said...

mmg next target aku keje kat melaka...emmm akan aku usahakan...
pepehal kene tunggu abis tempoh "berkurung" aku kat sini dulu...hehehe...

Advertisement

Advertisement