Advertisement

Tuesday, December 11, 2012

Berani Dlm Takut..



dah lama aku simpan hajat ni.. entahla dh boring berawning walaupun dlm byk2 tudung, tudung awning la yg boleh menguruskan (sikit) muka ku.. sebenarnya selain baju, aku sgt2 la cerewet psl tudung. tidakla nk kata aku ni pakai tudung mahal berdentum2, aku kan penjimat (sgt) .. yelah dh keje penat2, takkan la nk buang2 duit tak tentu pasal ye tak? lainla bgn2 tido duit berkepuk sebelah bantal hihi


sebenarnya aku start berawning since 2010.. lama tu kannn.. so aku rasa sempena umur nk meningkat ke double 3 ni, aku konon2 nk la menjelma kan "new look".. bukan utk siapa2, utk diri sendiri bagi semangat2 nk tahun baru hihihihihi..



sebenarnya "new look" ni tidakla menguruskan muka sgt. aku sedar wei,  aku ni dh gain weight. tapi takpela, kot2 berisi untuk sesuatu yg lebih baik sape tahu kan? bila sedar diri sendiri dh mengembang, moga2 kurangla hajat nk pakai ketat2 ye tak? hehehe. sebenarnya best jugak shawl ni, senang nk cuci. sesuai utk org2 busy (malas) mcm aku.. haha


haih, taklah aku ni kompem nk meninggalkan image lama. melambak lagi tudung "awning" baru yg aku beli aritu.. tgkla, kalau rasa2 byk masa terbgn awal aku pakai la shawl lilit2 setengah jam tu (belum expert uols) .. kalau rasa2 dh lambat, sarung je tudung express.. tp kawan kata aku nmpk muda (sikit). entah, aku nmpk makin chubby ada la haha.. tp kan, kdg2 bila keluar dari comfort zone ni best jugak kan? haha



amacam? ada rupa kene suntik botox tak kt pipi tu? hehehehhehehee

















1 comment:

Unknown said...

Cantik laaa...mana ada tembam! Sesuai je :)
I dulu2 pakai awning jugak, sebab masa tu in trend (ehem) pastu senang sarung je kan. Tapi nak basuh tu macam leceh, to me. Sekarang forever guna shawl. Kalau shawl material yang ala2 t-shirt (ada yg mahal, ada yg murah), senang...pakai satu brooch je :)

Advertisement

Advertisement