Advertisement

Tuesday, September 15, 2009

raya oh raya - part one

ok org dh 'sihat' baru nk jot down something hubby lak sms dh nk smpai.. nntila kite smbung... layan pic dulu....



multipurpose kasut raya.. sesuai dibawa ke kubur, indoor, outdoor atau ketika adegan kejar mengejar. yg penting, mampu milik! :p

size 5 ye kawan2.. kelembutannya mengalahkan hush puppies (kasut ketika peknen)
first attempt pakai ariani.. best! hehehe

ariano (cap mydin) utk little girl yg tak heran mama dia snap picture sbb sibuk layan mouse


baju raya kt muar lagi. thanks along amik kan kat tailor + basuhkan wangi2 sekali.. nnti aku upah lipstick body shop eh.. :D


3 comments:

zetty said...

wahhh ariani..tunjuklh sikit kaler apa?? nih yg teruja aku nak pergi ariani nih..

erma said...

aku pon ade sandal crocodile..very comfy n mampu milik!! biasa kan comfy shoe design mcm makcik2 kan, tapi yg crocodile byk gak yg lawa2..

- erma

Yulie Elveera said...

zett.. nnti aku godek..
erma, aku kan dh beli kasut glemer2 tinggi2.. skali pk dok kg leceh pulak aku nk beraya. so pi parkson tukar balik amik crocodile. pehh comfyy betul.. sukaa aku.. haha

Advertisement

Advertisement