Advertisement

Tuesday, January 15, 2013

Delay ....

Yup, you heard me sejak dua menjak ni mmg ada delay dlm memberi feedback order. bukan salah teknologi, bukan salah cuaca juga. bende yg harus dipersalah 100% adalah si baker ..



Managing two things in one time is not cool. apatah lagi kerja hakiki si baker suka benauu (tu dia ayat melaka dah mai)  buat adhoc meeting. sometimes when you text/wassap me.. aku tgh drive la takpun aku tgh pk alasan nk jawab dlm meeting.  tu yg delay tu (alasan hehe) .. kadangkala jua, soalan2 tu memerlukan jawapan yg bernas contohnya date bila free? boleh bg cadangan kek yg sesuai dgn anak saya? wahh, seriously takkan nk main jawab je kan .. sebagai baker muslimah yg lemah lembut & bersopan santun (ecehh), mestila saya perlukan sedikit masa untuk menjawab sbb perlu disertakan dgn jawapan yg tidak menghampakan kalian ..



Lagi satu, skang ni saya sedang mengamalkan cara hidup tanpa stress walaupun tuhan je la yg tahu kalau dh elok2 adjust masa tetiba kene panggil meeting kt KL nun (nowadays menghampiri once a week), maka anda paham2 sahajalah betapa saya cuba untuk berlaku adil kepada kerjaya, keluarga dan juga kek (3K)



So, saya akan mendahulukan order terhampir.. order yg jauh2 tu (sayu hati ni, bulan 5 pun dh ada org place order), maybe reserved date dlu.. dh hampir2 dlm seminggu camtu saya akan contact balik. kalau wedding selalunya saya feedback awal skit sbb saya faham situasi anda yg memerlukan backup plan andaikata saya tidak dapat memenuhi permintaan ..




Anyway, thanks for being nice to me. hanya tuhan yg dpt membalas kebaikan anda :)




No comments:

Advertisement

Advertisement