Advertisement

Monday, September 10, 2012

Manusia Biasa

today's entry is about "menyampah". frankly speaking aku tak suka menyampah kt org. n aku sedar, ada jugak org menyampah kt aku. bukan sorg bukan dua, beratus2 agaknya. never mind, siti nurhaliza yg suara sedap, muka cun, perangai sopan tu pun ada org menyampah inikan pula aku yg lemah longlai. takpela org menyampah, janji makan minum ko sendiri tanggung ye tak?


lately mmg busy. busy keje, busy part time, busy balas email, busy setelkan hal sendiri n mcm2 lagi la.  okla, aku ni insan biasa. kdg2 ok, kdg2 KO. mana2 salah silap maafkan aku, aku tak bercadang nk menyusahkan diri org lain tp bila diri sendiri merana takkan aku nk biarkan je. semua org deserved a second chance. terlanjur perahu boleh reverse, terlanjur kata? aku minta maaf byk2 ye. sebelum keadaan jd parah, aku minta maaf sgt kalau2 aku terpaksa menyakitkan + menyinggung perasaan org. mmg kdg2 aku buat keje tanpa pk, buat ikut hati. dh terantuk baru nk menyesal n terpaksa susahkan byk pihak. mintak maaf sgt2. yang baik tu datangnya dari Allah, yg buruk kompem atas kelemahan aku sendiri


aku taknak apa2, aku nk BAHAGIA je. sekian

2 comments:

finizaini said...

wah...kemain luahan prasaan ko yuli

Yulie Elveera said...

sekali sekala nokss :p

Advertisement

Advertisement