Advertisement

Wednesday, July 18, 2012

WORDFULL-WEDNESDAY

dah lama tak menulis/menaip panjang tentang kehidupan. entah ye, sejak2 usia meningkat ni (chewah) aku rasa mcm tak perlu la nk reveal psl kehidupan sgt. mmg lain rasanya compared to masa mula2 extreme berblog 3 years ago. eh kejap je dh 3 tahun ek? betul la, kalau kite busy mmg cepat sgt jam tu gerak. kdg2 bgn pagi mesti aku terdetik dlm hati "ala, apsal dh jam 6? kan best kalau still jam 430am boleh sambung tdo balik mcm esok tak wujud dah" ... heh, ckp mcm org tak dpt accept fact of life pulak ye



sebenarnya takde la privacy sgt. selalu gak reveal mcm2 tp kat twitter la hehe.. jgn kecik hati ye kalau aku x accept friend request kt situ. biarla aku dgn dunia aku kt sana ;) .. mmg small sgt group kt sana. tak smpai 30 pun. entah ye lagi selesa mcm ni...



lately ni byk bende2 yg aku asyik fikir, most of the time pk psl diri sendiri. betul ke jalan yg aku pilih? betul ke apa yg aku nk corakkan hidup ni? camni kot bila kita dh start menginjak usia.. nmpk mcm dh settle down tp hakikatnya belum.. pk diri sendiri, pk family & pk apa pengakhiran kehidupan. ye, kita hanya merancang .. tp bab perancangan tu yg kadang2 menakutkan. aku ni bukanla someone yg tak boleh terima hakikat hidup walaupun aku mengaku aku mmg jenis lemah kalau dugaan & cabaran menimpa diri. kalau sedih tu mmg berlarutan. tp alhamdulillah, aku cepat ok. once dh termasuk fasa negative mmg aku akan all out utk cari penyelesaian yg positif. mmgla susah, tp tuhan kan ada.. kalau niat kita baik and kita ikhlas insyaallah tuhan permudahkan



suddenly i lost my words.



to be continued ..







age of 30 (2010), aku suka sgt diri aku time ni (firm & bercita-cita tinggi)






No comments:

Advertisement

Advertisement