Advertisement

Tuesday, November 16, 2010

negative mode

sy benci berada dlm mode negative. bile negative menjelma mulala saya kaitkan balik peristiwa A, B, C dan D. bile mode negative menerawang jiwa, saya jadi tak keruan. senyap sunyi sepi (aku sendiri.. ceh, mula la nk masukkan poem Ada Apa Dengan Cinta.. oh tak payah layan, ally mcbeal tengah kacau jiwa saya) . tolongnya mr jekyll, jgn paksa saya jadi diri awak! sy tak nak tambah dosa..


haih, kan best jadi superhero. boleh fire org sesuka hati. takpun boleh lenyapkan bende2 yg mata tak hingin tengok atau telinga tak hingin dengar.


DUA hari dlm dilema. alhamdulillah, nmpk gaya mcm dh ok sikit (kot?). tuhan ciptakan sesuatu ada sebab. mungkin nk suruh kite memandang ke bawah takpun suruh kite dok diam pk balik apa yg tak kene.


berbalik cite pasal superhero, few weeks ago nmpknya demam ben10 menerpa2. sana sini org request ben10. best kot ben10 ni. mungkin sebest rihanna? (mood exercise tetap on ye walaupun hati gundah gulana.. lalalalalala)


3 orders, semua tentang ben 10. the most favourite creation kompemla semalam punye tp mr hubby belum masukkan dlm lappy kesayangan saya ni. takpe, saya sajikan previous creation dulu. insyaallah right after raya haji ni ada 2 ben10 meronta-ronta utk disiapkan. idea dh ada cume belum diterjemahkan atas canvas cake je.. so overall ada 5 orders dan semuanya tentang Ben 10.


thanks semua sbb andalah, saya kenal siapa itu Ben10!



blueberry cupcakes with cream cheese
adam's birthday, thanks ezatul! (kawan sekolah merangkap unimate)


superhero pun deserved to be cute!
jgn main2, sy penah piping watch ni. hahaha. zaman dulu la

** updated **
finally jadi jugak hajat nk create polka dots. i loveeeee polka dots!

err.. not too much for boy kan? heheheheheh


2 comments:

lela a.m said...

ben10 best woooo...aku terpengaruh ngan adik2 aku...ngeh3...

noniey said...

yulie, kena ada anak lelaki baru tau apa itu ben 10.. hehe

Advertisement

Advertisement