Advertisement

Wednesday, July 07, 2010

manusia ke jin?

:
ntah siapa la pagi2 dh serbu kafe + makan nasi + segala lauk yg ada

senarai lauk:

hati masak berempah,
ikan masak kicap
hirisan bwg yg memukau
kailan ikan masin
kuah ayam masak merah

air suam
harga : rm4.00


komen adik sebelah: bykknyaaa akak makan!
output: pagi tadi my grey pant tak muat! pi keje konon taknk makan namun kecundang!


burpp.. alhamdulillah ;)



7 comments:

N I N I E said...

wahhh murahnyeee.. kat sini mau 5-6 hinggit...

Wawa said...

kau gi makan mana? pinggan macam ku kenali

yulie said...

kak nini, dhlah murah sedap + nyaman + tak kedekut rempah.. huhu.
wawa, aku makan dpn opis aku ni. yg cafe kat kolej jururawat. bebila nk breakfast bleh la bgtau. syokkk ooo makan sini.. sayur segar bugar smpai aku tak tau mana nk pilih. mula la tamak halobaa...

chi chiong kai said...

murah bangat

dah lama aku tak mkn meriah macam tu..

kat KL , mcdonald lunch tu kira antara yg murah

dhr said...

bestnye dpt mkanan yg murah dan mewah! kat sini nak mkn mcm tu, masak sendiri la jwbnye. Hari ni nk masak hati masak rempah la! hehehe...

yulie said...

cck,
dulu aku banned cafe ni pasal tak sedap + sos pun dh expired. skali pakcik cafe tu meninggal. terkejut aku pasal hari2 kutuk dia. insaf jap. skali skang org baru manage. dia masak mcm kat umah, rempah tak lokek. sedapp gile. tu yg hari2 amik heavy breakfast. air suam free. pastu nyaman je pasal cafe kecik, teratur & bersih. lain kali aku tangkap gambar meja + artificial roses yg aku mati2 ingat bunga idup. huhu
dhr,
i bet awak balik sini sure dh terer gile masakkkkk... btw, hati rempah tu sgttt sedap!

N I N I E said...

wei terliur weiiii.. dah la pose nih.. hahaha...

Advertisement

Advertisement